Tammistonpuu
Tammisto-yhtiöt on maan johtava pihatuotteiden valmistaja. Suomalaisesta puusta jalostamalla saadaan hienoja ja tyylikkäitä maisemaan sopivia piharakenteita.

OP eura
Asiakasomistajana eli pankin jäsenenä voit saada rahanarvoisia OP-bonuksia ja hyötyä kaikista keskittämis-eduistamme.

OP Honkilahti RGB vasen
Olemme osuuspankkiryhmään kuuluva ja aidosti paikallinen pankki. Toimintamme perusarvoja ovat omistajajäsenyys, ihmisläheisyys, luotettavuus, ja tahto toimia itsenäisenä osuuspankkina.

UPM

Uusi-TSUA-logo-2015 väri
Turun Seudun Urheiluakatemian perustehtävä on Urheiluakatemia-ohjelman mukaisesti mahdollistaa siviiliuran rakentaminen huippu-urheilu-valmentautumisen rinnalla.

PetejukkaAmmattivalokuvaaja Eurassa.
Jo vuodesta 1999. www.petejukka.fi

Jjnet-logo
JJ-Net Group Oy tuottaa visuaalisia internetissä toimivia liiketoimintaa edistäviä palveluratkaisuja sekä suorille asiakkaille että jälleenmyyjille.
Toimintamme pohjautuu yhteen ytimeen, TSI24-sisällönhallinta-ohjelmistoon jolla tuotetaan helposti asiakkaan itse päivitettävät verkkosivut.

VilleKauppiMonipuolista rakennuspalvelua ammattitaidolla.

Mäkitalon farmi