Kai keinänen3

KAI KEINÄNEN

Euran karateseuran perustaja, viiden lapsen isä, fysioterapeutti, erikoisammattivalmentaja, sekä maajoukkuevalmentaja.

"Luulin jo jotain tietäväni mutta tiivis päivittäisvalmennus tällaisen tyttöparven kanssa vei sen harhan ja on opettanut minua enemmän kuin mikään koulutus." Asenne ja sitoutuminen ovat urheilijan tärkeimmät ominaisuudet ja niitä piirteitä on tässä porukassa havaittavissa. Olen etuoikeutettu koska näen lähes päivittäin huikeita fysiikan ja taidon yhdistelmistä syntyviä suorituksia. Parhaimmillaan ne ovat hetkiä, joissa urheilun ja taiteen rajat häipyvät, aika pysähtyy ja taivas on lähellä.

Valmentamiseni perustuu välittämiseen, keinona kilpakarate. Yritän opettaa kilpailijoita mahdollisimman hyvin liikumaan, väistämään, torjumaan, lyömään, potkimaan ja kaatamaan ja voittamaan. Henkinen tasapaino on huippu-suorituksille välttämätöntä ja onnellinen karateka on ottelutilanteessa vaarallinen.

Tavoitteena on, että nuorista kasvaisi itsenäisiä, vastuullisia ja vapaita, niin ottelijoina kuin elämässä yleensä.

SannaK

SANNA KEINÄNEN

Seuran sihteeri. Ilman Sannaa seuratoiminta ei pyörisi.

Tämän vastustamatonta iloa ja lämpöä huokuvan sihteerimme toimenkuva on laajempi kuin arvaisi. Lähes päivittäisten paperitöiden lisäksi Sanna on leiponut tuhansia sämpylöitä ja pedannut satoja siskonpetejä Keinäsillä yöpyville leiriläisille. Hänet on nähty autokuskina, tatamin nurkalla valmentajaa tuuraamassa ja fysioterapian toteuttajana urheilijoille.
Jos nuorilla tulee harha kovasta kunnosta, niin aina voi haastaa Sannan vaikkapa 5000m juoksuun. Viimeinen kellotus on 18.51.

Janne Seppälä

JANNE SEPPÄLÄ

Janne tulee aina treeneihin hymy huulilla.

Tekniikka on hyvä ja treeniasenne aina kohdallaan. Hymy ei hyydy silloinkaan, kun väsyttää ja harjoituksissa ei kulje. Janne ei voi luovuttaa, koska ylläpitää yksin miesten kunniaa seuran otteluharjoituksissa. Janne jaksaa aina kannustaa ja tsempata muita. Hän kilpaili nuorempana ja on edustanut Suomea nuorten EM- kilpailuissa. Piti muutaman vuoden taukoa, nyt on uudella innolla mukana ja vetää myös treenejä.

Heikki Parviainen2

HEIKKI PARVIAINEN

Tämä myöhäisherännäinen painonnostaja saapuu treeneihin rokkitukka hulmuten ja tuo salille hyvää tuulta tullessaan.

Heikki on löytänyt nostamisen ydinkohdat ja osaa myös opettaa niitä innostavaan ja kannustavaan tyyliinsä. Naama saattaa joskus valahtaa valkoiseksi, mutta Heikki yrittää loppuun asti. Yllättävän kimmoisa!

Ville Oravakangas

VILLE ORAVAKANGAS

Edustaa perheineen innostunutta, kiinnostunutta ja muita kannustavaa elämänasennetta.

Ulkoinen olemus on kuin suoraan Euran viikinkikylästä, mutta lapset ja nuoret ovat jo siihen tottuneet.  Kovassa kunnossa oleva sidonta- ja heittospesialisti metsästää myös innokkaasti.

DESIGN: PJG.FI